@ jonavoszinios.lt

„Norėčiau papasakoti apie naujosios „Norfos“ mamos ir vaiko kambarį, kuris yra įrengtas tikriausiai tik tam, nes "turi būti".

Lankiausi jame su mažyliu ne vieną kartą, nes į prekybos centrą ateinu iš toli, o esant vasaros metui mažylis dažnai nori atsigerti iš krūties.

Pirmąjį kartą turėjau visų pardavėjų paklausti, kaip į jį patekti, nes kambariukas buvo užrakintas, jos nieko nežinojo ir patarė kreiptis į apsaugą. Apsaugos darbuotojas dar ilgai neatidarė man durų, o paskui gal dar 10 minučių ieškojo rakto. Galiausiai patekau.

Bet vaiką teko maitinti atsiklaupus ant žemės, nes kambarėlyje nei kėdutės, nei vietos vystyti.

Kiek vėliau lankiausi antrą kartą, situacija buvo panaši, bet gavau bent kėdę, kurią, man išėjus iš karto išnešė!

Trečią kartą labai ilgai laukiau apsaugos, nes neaišku kur apsaugininkai buvo, tada vėl ieškojo rakto, kėdės, žinoma, vėl nebuvo, o aš jau nebeturėjau kantrybės laukti kol ją atneš.

Mes, mamos, labai dėkojam, kad toks kambariukas yra, bet vystant vaiką jį reikia kažkur paguldyti, o maitinant atsisėsti“ (jonavietė Daiva).

Prekybos tinklo „Norfa“ atstovas spaudai Darius Ryliškis: „Visų pirma apgailestaujame, kad pirkėjai teko patirti nemalonias situacijas. „Norfoje“ vaiko ir mamos kambarys įrengtas tikrai ne todėl, kad taip turi būti, tačiau žmonių patogumui.

Išties šis kambarys buvo pradėtas rakinti, nes jame ėmė lankytis asocialūs asmenys, kurie sulaužė atsisėsti skirtą suoliuką, suniokojo tą kambarį. Dabar jau pastatytas kitas suoliukas. Todėl jis ir pradėtas rakinti.

Prekybos centre keitėsi apsaugos darbuotojai, todėl apsaugininkai iš karto nerado rakto. Tai – virtinė nemalonių sutapimų. Stengiamės, kad pirkėjams būtų kuo geriau. Moterys, kurios nori užeiti į šį kambarį, dėl rakto turi kreiptis į apsaugos darbuotoją. Beje, jei yra tokių nusiskundimų, galbūt pabandysim šio kambario nerakinti“. 

PC "Norfa", skaitytojos nuotr.