@ jonavoszinios.lt

Jonavietė Birutė Gailienė sako nusivylusi ir pasipiktinusi „Viber taksi“ Jonavoje teikiamomis paslaugomis.

Situaciją, su kuria susidūrė, moteris paviešino ir socialiniame tinkle.

"Iš Kauno klinikų turėjau parsigabenti savo tėtį. Čia jis jau nuo rugsėjo pradžios, kadangi serga sunkios formos piktybine onkologine liga, jam buvo taikoma spindulinė terapija.

Kas yra su tuo susidūręs, žino, jos po šio gydymo žmogus tikrai būna nusilpęs. Kadangi turėjau išvykti ir negalėjau pati jo parsivežti, kreipiausi paslaugos į „Viber taksi“.

Mano prašymas buvo toks - paimti mano mamą iš Chemikų gatvės (kad galėtų lydėti tėtį, nes jis labai sunkiai vaikšto), nuvykti iki Kauno klinikų ir sugrįžti atgal. Laukti keleivio nebūtų reikėję.

„Viber taksi“ su manim bendravo tikrai maloniai, paklausė, kiek galėčiau mokėti, ar 20 eurų nebūtų per daug.

Pasakiau, kad kaina prieinama, nes taksi firmos Jonavoje siūlė už 25-30 eurų. Taigi antradienį, kai tėtis jai turėjo būti parvežtas, pasiskambinau mamai.

Pasirodo, vairuotojas pareikalavo 35 eurų. Negana to, su ligoniu mašinoje tvarkėsi savo asmeninius reikalus - užsuko į Partizanų gatvę, pirko autodetales. Galiausiai sutiko paimti 30  eurų, nes mama tiesiog neturėjo daugiau.

Sužinojusi situaciją, paskambinau vairuotojui. Paprašiau paaiškinti, kodėl sandorio kaina buvo pakeista. Atsakymas buvo toks: suklydome skaičiuodami kainą, kada tarėmės. Kai papriekaištavau, kad jis turėjo mane įspėti, pareiškė, kad mano mamai kaina tiko ir ji esą galėjo nevažiuoti su juo, "jei nepatinka".

Taip ir matau pensininkę su nepaeinančiu ligoniu, stovinčią viduryje Kauno ir sakančią "nesutinku".

Galiausia pokalbį pabaigė šitaip: "Nepatinka, su taksi firmom važinėk". Ir padėjo ragelį. Daugiau į skambučius neatsakė. Esu šokiruota, kad taip pasinaudota senų žmonių bejėgiškumu", - rašė B.Gailienė.

Pasak moters, taksisto buvo paprašyta papildomos paslaugos: sustoti prie „Užlietavos vaistinės“. Tačiau įmonė, sakė B.Gailienė, skelbiasi, jog Jonavoje veža už 1,5 euro, todėl paslaugos kaina galėjo pakilti tiek, tačiau ne daugiau.

Bendrovės „Viber taksi“ komentaras: „Tokių dalykų negali būti, kad vairuotojas, veždamas klientus, tvarkytųsi savo asmeninius reikalus. Kainas nustato patys vairuotojai, pagal suteiktas paslaugas. Šiuo atveju, kiek esame įsigilinę į situaciją, kaina nustatyta tinkama, nes vairuotojui dar reikėjo sustoti vaistinėje, lydėti iki vaistinės ir papildomai laukti. Šią istoriją taip pat esame girdėję, tai – šmeižtas, dėl kurio mes jau kreipėmės į atsakingas institucijas"

PAPILDYTA dar vienu "Viber taksi" komentaru: "Vairuotojas informavo, kad 35 eurų nereikalavo, o su klientu buvo sutarta 30 eurų suma, mat įlipęs į automobilį klientas informavo, jog reikės laukti prie Kauno klinikų, taip pat bus papildomas sustojimas (prie vaistinės). Taip pat klientui buvo suteikta viber vip paslauga - klientas įlaipinamas ir išlaipinamas iš automobilio vairuotojui atidarant duris. Todėl kaina buvo paskaičiuota teisingai". 

15min.lt nuotr.