@ jonavoszinios.lt

Jonaviečiai, kurie naudojasi SWEDBANK paslaugomis, ne kartą susidūrė su problema – neveikiančiais banko skyriuje esančiais bankomatais.

Gana dažnai neveikia vienas iš jų, pasitaiko atvejų, kai neveikia nė vienas, arba yra sutrikusi grynųjų pinigų įdėjimo funkcija.

Pasitaikė atvejis, kai tiesiog užgeso ekranas, vakar viename iš bankomatų neveikė nė vienas mygtukas.

Kaip klientams sako banko darbuotojos, jos pačios vargsta su bankomatais, nes niekas jų deramai nesutvarko arba sutvarko tik laikinai.

Tačiau SWEDBANK atstovai teigia, jog jonaviečiams grynųjų pinigų paslaugos bankomatuose yra prieinamos

Saulius Abraškevičius, SWEDBANK atstovas spaudai: „Tokių atvejų, kai bankomatų veikla sutrinka, pasitaiko ir bankas stengiasi operatyviai pašalinti trikdžius.

Siekiant suteikti paslaugų prieinamumą, savitarnos erdvėse „Swedbank“ klientų aptarnavimo padaliniuose veikia po kelis bankomatus.

Jei vieno jų veikla sutriktų, išsigryninti ar įnešti grynųjų pinigų galima naudojantis kitu bankomatu. Vertinant mūsų banko bankomatų tinklo veiklą, Jonava bendrame šalies kontekste neišsiskiria – klientams grynųjų pinigų paslaugos bankomatuose yra prieinamos“.