@ jonavoszinios.lt

Viešojoje erdvėje buvo pasirodžiusi informacija, kad VŠĮ „Jonavos ligoninė“ problemų su pacientais nesprendžia per žiniasklaidos priemones. Tuomet įstaigos administracija ragino pacientus, kilus nesklandumams, kreiptis tiesiogiai į įstaigos vadovybę.

Trečiadienį, jonavietei Vaidai, teko išgyventi nemalonią situaciją. Pasak jonavietės, jos berniukui paūmėjo skrandžio refliuksas, ko pasekoje skrandžio rūgštis sudirgino gerklę. Mažasis pacientas internetu užregistruotas pas ausų, nosies, gerklės gydytoją Maženą Urbšienę. Specialiais vaistais patepama sudirginta gerklė sumažina paciento kančias. Vizito pas gydytoją laikas – 15val. 40 min. Tačiau tokiu laiku atvykus pas gydytoja buvo pranešta, kad medikė jau baigė darbą ir išvyko namo, nors tą dieną pacientai turėjo būti priimami iki 16 valandos. Mažojo paciento mama Vaida tokiu medikės elgesiu pasipiktino ir kreipėsi tiesiai į ligoninės administraciją teigdama, kad jos vaikui nesuteikta medicininė pagalba.

„Kreipiantis i administraciją, pavaduotojas man nieko nepaaiškino dėl gydytojos poelgio( išvykimo), pasakė, kad šiuo metu LOR gydytojų nėra ir liepė kreiptis į vaikų priimamąjį. Kadangi mes tiesiai atvykom iš savo šeimos bendrosios praktikos gydytojos su siuntimu, būtent LOR specialisto konsultacijai, administracijos pavaduotojas mums vėl pasiūlo tik  bendrosios praktikos gydytojų konsultaciją. Vadinasi LOR specialisto pagalbos negaunu ir išeinu su vaiku namo nieko nepešus“ – pasakoja mažamečio mama Vaida.   

Susisiekus su VšĮ "Jonavos ligoninė" direktoriaus pavaduotoju medicinai Vidu Kačiušiu gavome atsakymą, kad ligoninės gydytoja pažeidė darbo drausmę namo išėjusi nepasibaigus jos darbo laikui, dėl to atsiprašoma mažojo paciento. Tačiau paciento mama Vaida turėjo klausyti specialistų rekomendacijų,  kuomet jai buvo siūloma kreiptis į priimamąjį.

„Mūsų žiniomis,  pacientė su mažamečiu vaiku į konsultacinės poliklinikos registratūrą atvyko 15val.40min., kaip žinia, procesas užtrunka – kol randama kortelė, užvedama reikiama dokumentacija, sutikrinami asmens duomenys, kortelė nunešama į kabinetą. Gydytoja tą dieną turėjo dirbti iki 16 valandos, tačiau 15.40val. ji paciento nesulaukė, nes jis tuo metu buvo registratūroj. Taip, daktarė iš darbo išėjo anksčiau, tai yra darbo drausmės pažeidimas, imsimės reikiamų poveikio priemonių, kaip numato naujasis Darbo kodeksas. Dėl nesusipratimo atsiprašome. Tačiau pacientas nurodytu registracijos laiku turi būti jau gydytojo kabinete, o ne registratūroje. Beje, paciento mamai buvo siūloma pagalbą vaikui suteikti kreipiantis į ligoninės vaikų skyriaus priėmimo kambarį. Ten yra vaikų gydytojai, kurie gali suteikti reikiamą pagalbą arba gali nukreipti pas kitus specialistus. Vaikas nepaliekamas be dėmesio. Tačiau mama šio mūsų pasiūlymo atsisakė. Ji rizikavo vaiko sveikata neklausydama specialistų patarimų. Kitą kartą mes kreipsimės į Vaiko teisių apsaugos tarnybą “ – paaiškino V. Kačiušis.

Atkreiptinas dėmesys, jog pacientai į gydytojo kabinetą turi atvykti registracijoje numatytu laiku. Siekiant išvengti nesusisupratimų rekomenduojama į konsultacijas ar apžiūras atvykti anksčiau.